Aký význam majú delené hadice?
Výhodou rýpadiel KUBOTA sú pragmatické technické riešenia umožňujúce čo najjednoduchšiu výmenu komponentov a tým pádom úsporu času a finančných prostriedkov.
Pri každom zásahu, ktorý si vyžaduje odstávku bágra stále platí, že najdrahší báger je vždy ten čo nepracuje. Báger si kupujete preto, aby pracoval čo najviac a zarábal na seba a pre Vás.

Pri väčšine verzií Kuboty s rozťahovacím podvozkom sú hydraulické hadice pojazdových hydromotorov vedené priamo v rozťahovacom podvozku. Ostatné modely majú hadice vedené taktiež v podvozkovej časti, čím sú chránené voči poškodeniam a vonkajším vplyvom.

Ostatné hydraulické hadice sú vedené priamo vo výložníku, čím zásadným spôsobom eliminujeme riziko poškodenia a zlepšuje aj výhľad z kabíny.

V kategórií nad 3,5 tony sú síce hadice vedené po zadnej strane výložníka, no sú usporiadané tak, aby sa eliminovalo ich poškodenie a zároveň aby nebránili výhľadu pri práci. Navyše všetky hadice sú kvôli jednoduchšej montáži a cenovej dostupnosti v technických uzloch delené. Hadice, ktoré sú vystavené najväčšiemu riziku poškodenia na stavenisku sú hadice radlice.

Na bágroch Kubota sú tieto hadice čo možno najkratšie a samozrejme delené. Tým pádom pri ich poškodení nie je nutné komplikovaným spôsobom riešiť ich výmenu zo spodku bágra alebo z vnútra stroja. Výmena delenej hadice radlice KUBOTA trvá pár minút a zároveň za nižšiu cenu vzhľadom k jej jednoduchosti a krátkej dĺžke.
Tieto výhodné technické riešenia predstavujú úsporu času prestoja vďaka jednoduchosti servisného úkonu a tým pádom úspora nemalej finančnej čiastky.